• 09337127002
  • rlac.ir
  • شنبه تا پنجشنبه ساعت ۸ تا ۱۵
شش روش واقعی برای ثروتمند شدن!
شش روش واقعی برای ثروتمند شدن!

شش روش واقعی برای ثروتمند شدن!

کار و موفقیت  امروز را با روشهایی از ثروتمند معروف استیون جابز برای ثروتمند شدن شروع خواهیم کرد اگر به دنبال راه ثروتمند شدن  هستید این نکات را با دقت مطالعه نمایید.

۱کارشناسان هیچ‌چیز نمی‌دانند

روزنامه‌نگاران، تحلیلگران، مشاوران، بانکداران و راهبران نمی‌دانند چه بکنند، بنابراین تنها به شما مشاوره می‌دهند. آن‌ها به تو می‌گویند چه چیزی در محصول تو وجود دارد که خوب عمل نمی‌کند اما قادر نیستند محصولی بهتر را بسازند. انسان های ثروتمند به وجود کارشناسان نیاز دارند اما فقط خود تو خواهی توانست یک محصول بهتر بسازی پس فقط به حرف هایشان گوش کن اما به خودت اعتماد داشته باش.


۲مشتریان نمی‌دانند چگونه چیزی را که می‌خواهند به تو بگویند

مشتریان تنها می‌توانند آرزوهای خود را در قالب کلماتی بیان کنند که هنوز درحال استفاده از آن‌ها هستند؛ پس باید از ذهن مشتریانت بخوانی که چه چیزی میخواهند.


۳اهمیت جهش به جلو

تغییرات بزرگ زمانی رخ می‌دهند که تو جهشی فراتر از قدم‌های یکنواخت برداری. سعی کن همیشه در زندگی جهش داشته باشی البته جهش مثبت. یعنی برای رشد کردن برنامه داشته باشی. بودجه تبلیغاتی مشخصی را برای خود در نظر بگیر و گام های جهشت را با آن تنظیم کن.


۴تنبلی تعطیل!

بیشترین، بزرگ‌ترین است و بیشترین چالش، کیفیت کار را بهتر می‌کند. کارهایت را به نحو احسن انجام بده و در کارت تنبلی را کنار بگذار. سعی کن وقتت را مدیریت کنی و از هر زمان پرتی برای توسعه کارت استفاده نمایی.


۵روی طراحی حساب کن

طراحی مهم ترین رکن در تجارت است زیرا بعضی افراد طراحی را در دل دارند، درحالی‌که بسیاری دیگر تنها به آن توجه می‌کنند. یک شرکت تبلیغاتی معتبر را برای انجام امور تبلیغاتی در نظر بگیر. در طراحی ها سخت گیر باش.


۶از گرافیک های بزرگ و درشت استفاده کن

زمانی‌که از گرافیک‌های بزرگ و حروف درشت استفاده می‌کنی نمی‌توانی اشتباه کنی

نگاهی به اسلایدهای استیو فونت حروف در سایز ۷۰، از نوعی است که یک نمایشگر یا گرافیک بزرگ دارند. توصیه میکنیم برنامه کاری برای خودت بنویسی و از گرافیک های بزرگ و درشت استفاده کنید.

 




نظر
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.