• 09337127002
  • rlac.ir
  • شنبه تا پنجشنبه ساعت ۸ تا ۱۵

واحد تبلیغات محیطی

سنگ فرش هر خیابان از طلاست . شهر یک رسانه است؛ رسانه ای بی نهایت مهم، پیچیده، جذاب و سرشار از موقعیت های پویا و گوناگون. ما در آژانس تبلیغات و بازاریابی چراغ قرمز با نگاه ویژه به طراحی و خلق کمپین های خلاقانه به بهتر دیده شدن شما کمک میکنیم . برخی خدمات: بیلبورد پل هوایی استرابورد اسپیس پمپ بنزین پیاده رو روی ساختمان ها نقاشی دیواری ایستگاه های اتوبوس روی بدنه اتوبوس فرودگاه – اقلام تبلیغاتی در نقطه فروش (POSM) و…

 

شاید بار ها در طول روز در مکان های مختلف شهر، انواع تبلیغات محیطی را مشاهده می کنید که ممکن است بسیاری از آن ها شما را به خود جذب نماید و یا برخی دیگر ممکن است بدون خلاقیت خاصی بوده و حتی شما را مجذوب نکند که متن آن ها را بخوانید.

هدف اصلی هر شرکتی، فروش محصولات و خدماتی است که ارائه می دهد. برای رسیدن به این هدف ممکن است هر شرکت از روش های مختلفی برای شناسایی و فروش محصولات خود استفاده نماید.

طراحی و دکوراسیون
نیروهای تبلیغاتی
طراحی و تعویض تابلو
رویداد و همایش

انواع تبلیغات محیطی

۱- تبلیغات بیلبورد

محبوب‌ترین سازه برای تبلیغات محیطی است که در ابعاد بزرگ ساخته شده و معمولا دارای روشنایی است. معمولا در حاشیه خیابان‌ها، بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها و جاده‌ها قرار می گیرد. دسته‌بندی آن به صورت زیر است:  

  • بیلبورد ثابت: این بیلبوردها ماهیت ثابتی دارند و به صورت چاپی هستند.
  • بیلبورد دیجیتال: بیلبوردهایی که نمایشگرهای الکترونیکی دارند و توسط کامپیوتر کنترل می‌شوند و بر روی صفحات LED  پخش می‌شوند.
  • بیلبوردهای تلفیقی از دو مورد بالا: تمام طرح به صورت چاپی بوده و قسمتی از آن با ساخت نمایشگر LED تغییر می‌کند. 

۲- تبلیغات عرشه پل

پل‌های هوایی نیز یکی از جایگاه‌های محبوب برای نصب آگهی تبلیغات چاپی و دیجیتال هستند.

۳- تبلیغات استرابورد

استرابورد نسبت به بیلبورد ابعاد کوچکتری دارد و معمولا دارای روشنایی نیستند. این سازه ها نیز دارای محبوبیت زیادی هستند و علت آن فراوانی بالای این سازه ها در تمام سطح شهر است.

تبلیغات عرشه پل

تبلیغات بیلبورد

تبلیغات ساختمانی

تبلیغات استرابرد

۴- تبلیغات ساختمانی

در این شیوه محتوای تبلیغاتی بر روی یک دیوار ساختمان نصب می شود. این نوع تبلیغات به شرکت‌ها فرصتی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود برای ایجاد آگاهی از برند ارائه می‌دهند. انواع آن عبارتند از:

  • گرافیک دیواری: روی یک دیوار در یک مکان عمومی اجرا می‌شود.
  • تبلیغات داربستی: شامل تبلیغات گرافیکی چاپ شده بر روی شبکه‌های محافظ داربست است. 
  • روکش‌های ساختمانی: برای سازه‌های بزرگ و مهم شهری می‌توان تبلیغات را به صورت روکشی چاپ شده در نمای ساختمان نصب کرد.

۵- تبلیغات لمپوست

لمپوست یک سازه جدید تبلیغاتی است که از میله‌های مستطیل شکل در اندازه ۱ در ۳ متر ساخته می‌شود. معمولا روی تیر چراغ برق‌ها نصب می‌شوند و قابل اجرا در ابعاد مختلف و به صورت دو وجهی یا چهار وجهی است. در کنار جاده‌ها و وسط بلوارها به صورت ایستاده قرار داده می‌شوند. نسبت به سایر المان‌های تبلیغاتی ارزان‌تر هستند و کارایی بیشتری دارند به طور مثال قابلیت ارتجاعی دارند و در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم است .

۶- تبلیغات سازه‌های بادی

بالن و بیلبورد‌های بادی که در ایونت‌ها و نمایشگاه‌ها می‌تواند نظر همگان را به خود جلب کند.

تبلیغات در سطح شهر

تبلیغات ترانزیت 

تبلیغات سازه‌های بادی

تبلیغات لمپوست

۷- تبلیغات ترانزیت 

تبلیغات ترانزیت نوعی از تبلیغات محیطی هستند که روی بدنه وسایل نقلیه مانند اتوبوس، تاکسی، مترو، قطار مسافربری و یا در فرودگاه‌ و دیگر ترمینال‌های مسافربری نصب می‌شوند. 

۸- تبلیغات محیطی خلاقانه

منظور از خلاقیت در تبلیغات متمایز نمودن تبلیغ در انبوه تبلیغات موجود است. البته این خلاقیت باید در راستای رساندن برند به اهداف کمپین باشد. تبلیغات خلاقانه بر اساس مدل  CAN دارای سه ویژگی مشترک هستند:

  • احساس تعلق و ارتباط گرفتن مهم است که پیام تبلیغاتی خلاقانه با نیازها و خواسته­‌های مخاطبان هدف ارتباط تنگاتنگی برقرار کند.
  • تناسب (Appropriateness): تبلیغ خلاقانه با برند و مشخصات محصول تناسب داشته باشد.
  • تازگی (Novelty): تبلیغات نوظهور که کمتر مخاطبان با آن روبرو شده‌اند خلاقانه‌­تر به نظر می‌‌‌­رسد.
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
نام