![[image] - 19043 (1)](https://rlac.ir/wp-content/uploads/2024/04/image-19043-1.jpg)
![[image] - 7649193](https://rlac.ir/wp-content/uploads/2024/04/image-7649193.jpg)

چرا باید ویدئو تولید کنیم؟
آخرین باری که ویدئو دیدید کی بود؟ احتمالا چند دقیقه گذشته….
بخش زیادی از دنیای پرهیاهو و خوش رنگ و لعاب امروز را ویدئوها تشکیل می دهند و کسب و کارها برای دیده شدن به سمت استفاده از ویدئو حرکت کرده اند.
ویدئو با درگیر کردن شنوایی و بینایی به صورت همزمان اثرگذاری بالاتری نسبت به سایر قالب های محتوایی دارد و اگر داستانی و دارای قلاب باشد بی شک مخاطب را پای خود میخ کوب خواهد کرد.
ویدئو مارکتینگ به عنوان جدید ترین و موثرترین شیوه ی بازاریابی توانسته است سهم بالایی از بازار را به خود اختصاص دهد و بسیاری از برندهای محبوب با کمک ویدئو مارکتینگ توانسته اند در ذهن مخاطب تصویر خوبی را خلق و حک نمایند. همه ی این دلایل در کنار هم اهمیت و جایگاه تیزر و ویدئو را نمایش می دهد که شما می توانید از آن در مسیر توسعه کسب و کار خود استفاده نمایید.
انواع ویدیو ها
دنیای ویدئوها، دنیای پر هیجان و متنوعی است و انوع مختلفی از ویدئوها وجود دارند که شما می توانید با شناخت صحیح و دریافت مشاوره بهترین مدل و متناسب با هدف خود را انتخاب نمایید.
-
ویدیو های آموزشی
دنیای ویدئوها، دنیای پر هیجان و متنوعی است و انوع مختلفی از ویدئوها وجود دارند که شما می توانید با شناخت صحیح و دریافت مشاوره بهترین مدل و متناسب با هدف خود را انتخاب نمایید.
-
ویدیو رویداد
در تمام شبکه های اجتماعی ویدئوهای رویدادی محبوب و پر بازدید می باشد، در این ویدئوها گزارش یک رویداد به نمایش در می آید.
-
تیزر تبلیغاتی
رایج ترین و موثرترین نوع ویدیو در بین محتواهای تبلیغاتی تیزرهای تبلیغاتی است که در آن سعی می شود بیزینس به مشتریان جدید معرفی شود.
-
ویدیو زنده
پخش مستقیم یا لایو در سال های اخیر محبوبیت بالایی را پیدا کرده است و پلتفرم های مختلف مانند آپارات و اینستاگرام هم این فرصت را به مخاطبین خود داده اند تا به صورت مستقیم با مشتریان خود گفتگو کنند..
-
ویدیو دمو
به یک ویدیو کوتاه گفته می شود که در آن نحوۀ عملکرد یک محصول یا سامانه نمایش داده میشود.
-
ویدیو تور محصول
ویدیو تور محصول.مجموعه ها و فروشگاه هایی که چندین محصول مشابه یا مکمل هم دارند می توانند با این مدل ویدئو سبد خرید برای مشتریان خود بسازند.
-
ویدیو توصعه مشتری
یکی از سبک های موثر تبلیغات و فروش استفاده از توصیه ی مشتریان و انتقال تجربه مشتری در مصرف یا خرید کالا و خدمات شما است.
-
لوگوموشن
در تمام شبکه های اجتماعی ویدئوهای رویدادی محبوب و پر بازدید می باشد، در این ویدیوها گزارش یک رویداد به نمایش در می آید.
-
ویدیو طنز یا ترند
با فراگیر شدن اینستاگرام و میل مخاطب به دیدن محتوای طنز، ویدئوهای ترند و طنز در معرفی برند و ایجاد آگاهی بسیار موثر و نقش آفرین شده.
-
مستند
سبکی سنتی از ویدئو که محبوبیت خود را حفظ کرده است و در آن روایت یک واقعه یا اقدام صورت می گیرد.
-
ویدیو معرفی محصول
ویدئو معرفی محصول: در این سبک ویدئو سعی می شود یک محصول یا خدمت به صورت کامل معرفی شود.
-
فیلم کوتاه
استفاده از بازیگر و داشتن داستان این سبک از ویدئوها را موثر و هیجان انگیز می کند. فیلم های کوتاه بین 60 تا 120 ثانیه ای محبوبیت و امکان وایرال بیشتری را پیدا می کنند.
-
ویدیو آنباکس
دیدن یک محصول برای اولین بار و ایجاد آگاهی نسبت به محتویات بسته با ایجاد حس کنجکاوی مخاطب را درگیر خودش می کند که این سبک از ویدئو را جذاب کرده است.
-
تولیدات صوتی و پادکست
پادکست، جینگل، موسیقی و… رو به محبوبیت است و با توجه به کم بودن تعداد آن و همچنین حجم کمتر از محبوبیت در بین مخاطبان برخوردار است.
واحد تیزر و فیلم در چراغ قرمز:
تولید یک ویدئو یا تیزر اثرگذار، محصول تعامل سخت افزار و انسان افزار ماهر و حرفه ایست و ما تلاش کرده ایم این دو را کنار هم قرار دهیم تا شما به آنچه در ذهن می پرورانید دست یابید.
در آژانس بازاریابی و تبلیغات چراغ قرمز سعی بر آن شده است تا با در اختیار داشتن جدیدترین و برترین تجهیزات روز و همچنین به کار گیری نیروی حرفه ای به ایده های شما جان بخشیم و طیف گسترده ای از محتوای ویدئویی را تولید نماییم.
ما با گرد آوردن «تجهیزات به روز»، «نیروی انسانی حرفه ای»، «تیم ایده پردازی»، «هنرپیشه و هنرمندان متنوع» و «استدیو مجهز» افتخار داریم به ایده های شما جان ببخشیم و در مسیر بهتر دیده شدن کنارتان باشیم.