درباره ما

صداقت بزرگترین سیاست ما و کیفیت بزرگترین حق مشتری است.

سازمان‌ها و شرکت‌ها در راستای تحقق اهداف و چشم‌انداز خود فعالیت‌های مختلف و پیچیده‌ای را انجام می‌دهند. اما سازمان‌های برتر و پیشرو فعالیت‌ها و فرایندهای کسب وکاری خود را هوشمندانه، به موقع، یکپارچه‌، باکیفیت و با صرف منابع و هزینه‌ی‌ موثر انجام می‌دهند. اجرای فعالیت‌ها به‌شیوه‌ای متفاوت، در‌واقع رمز برتری این شرکت‌ها یا سازمان‌ها در بازارهای به‌شدت رقابتی امروزی است. چراغ قرمز انتخاب شرکت‌ها و سازمان‌های برتر و پیشرو است زیرا چراغ قرمز مزیت‌های زیر را در عرصه‌ی ‌بازاریابی و تبلیغات در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد:
تمرکز در اجرا
چراغ قرمز خود را یک شرکت تبلیغاتی یا هنری نمی‌داند. ماموریت اصلی و بنیادی چراغ قرمز ارائه‌ی راه‌حل‌های یک‌پارچه، مقرون به‌صرفه و بسیار موثر برای تحقق اهداف مشتریانش در زمینه‌هایی مانند افزایش فروش، افزایش سهم بازار، معرفی محصولات جدید، توسعه‌ی برند، بازاریابی داخلی و توسعه بازار است. واحدهای تحقیقاتی، هنری و اجرایی شرکت عواملی هستند که به‌طور هوشمندانه راه‌حل‌های ارتباطی و تبلیغاتی توسعه یافته برای هر مشتری را به واقعیت تبدیل می‌کنند.
هوشمندی در پیشنهاد
اهداف و راهبردهای بازاریابی و فروش سازمان شما در چراغ قرمز به برنامه‌های عملیاتی یک‌پارچه و دقیقی ترجمه می‌شوند که ضمن پوشش کلیه فعالیت‌های اجرایی مورد نیاز، به شرکت امکان کنترل و تخصیص بهینه هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات را می‌دهد. مشتریان چراغ قرمز خدمات خود را در قالب کمپین‌های حرفه‌ای بازاریابی و فروش دریافت می‌نمایند. به این منظور واحدهای تحقیقات بازار، مشاوره بازاریابی و برنامه‌ریزی کمپین به‌طور کامل در خدمت مشتریان چراغ قرمز هستند
خلاقیت در ایده
هسته‌ی مرکزی تبلیغات و بازاریابی موثر خلاقیت است. در اتاق ایده‌پردازی دائمی چراغ قرمز گروهی از متخصصان بازاریابی، نویسندگی خلاق و هنر حضور دارند که خلاقانه‌ترین ایده‌ها را برای معرفی محصولات و خدمات مشتریان توسعه داده و محقق نمایند.
برتری عملیاتی
در چراغ قرمز برخی فعالیت های اجرایی برون‌سپاری می‌شود. ما به کیفیت برتر می اندیشیم تا در برابر مشتری خود با افتخار، سر بلند نماییم. سرویس‌ها و خدمات اجرایی بازاریابی و فروش در چراغ قرمز در قالب یک مجموعه و توسط برترین متخصصان و به‌کارگیری روزآمدترین فناوری‌ها اجرا می‌شوند. قدرت و توان اجرایی چراغ قرمز به مشتری این امکان را می‌دهد که بدون دغدغه و نگرانی در خصوص زمان و کیفیت اجرا اهداف راهبردی خود در حوزه‌ی بازاریابی و فروش و تبلیغات را پیگیری نماید.
کیفیت برتر در خدمات
چراغ قرمز نه‌تنها تولیدات بسیار با کیفیتی دارد، بلکه مشتری در طول مسیر پروژه از طراحی تا ساخت و در نهایت اجرا تجربه مطلوبی در ارتباط با ما بدست می‌آورد. باشگاه مشتریان در چراغ قرمز وظیفه دارد کلیه‌ی هماهنگی‌های مورد نیاز بین چراغ قرمز و مشتری را به‌سرعت، به‌دقت و با قابلیت اطمینان بالا تحت نظر داشته تا خدماتی با کیفیتی برتر به مشتری ارائه گردد.
کانون آگهی و تبلیغات چراغ قرمز با استعانت از خداوند روزی رسان و توجه به قوانین تجارت حلال از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز و با جذب نیروی انسانی توانمند و متعهد راه تبلیغات حرفه ای و مشتری مدارانه را در استان خراسان جنوبی آغاز نمود.
چراغ قرمز با تعریف ادبیاتی جدید و متفاوت در استان خراسان جنوبی در عرصه تبلیغات، اطلاع رسانی و بازاریابی توانسته است با جذب مشتریان دغدغه مند در حوزه تجارت گامی بزرگ در این حوزه بردارد.
چراغ قرمز با هدف جذب و تأثیر گذاری بالا در تبلیغات و توجه به کیفیت و قیمت اصول حرفه ای خود را تعریف و به آن پایبند است.
کانون آگهی و تبلیغات چراغ قرمز با ۹ بخش تخصصی امکان ارائه بیش از ۵۰ خدمت را به مخاطبان و مشتریان خود فراهم نموده است. در هر بخش با به کار گیری نیروی متخصص، جوان و پویا توانسته ایم به عنوان کارگزار تبلیغاتی و روابط عمومی در استان به ارائه خدمات بپردازیم.
در چراغ قرمز ۹ بخش با عنوان های طراحی و چاپ، هدایای تبلیغاتی، روابط عمومی، فناوری اطلاعات، امور نمایشگاهی و تجهیزات، آگهی نامه، چند رسانه ای، تبلیغات محیطی و بخش خدمات بازاریابی و بازرگانی فعالیت می نمایند.
همچنین ۵ واحد سمپلینگ و پروموشن، مشاوره و تحقیقات بازار، طراحی و برنامه ریزی کمپین، بازرگانی و بازاریابی و واحد طراحی، نصب و تعویض تابلو در کانون چراغ قرمز فعالیت می نمایند.

حق همیشه با مشتری است

عهد نامه
در پیشگاه خداوند متعال، با خود عهد می‌بندم که همه روزه و در تمام ساعات با ظاهری آراسته و در محیطی منظم و در نهایت نظم و ادب و احترام با برخوردی نیک و پسندیده، با ارباب رجوع و همکاران تعامل برقرار نموده و در کوتاهترین زمان ممکن امور محوله را درکمال صداقت و رعایت انصاف به انجام رسانیده و درصورت برآورده نشدن خواست ارباب رجوع، توضیحات کافی را برای روشن شدن ذهن آنان ارائه نمایم و در راستای اهداف متعالی سازمان و کشور، خود را مقید به اجرای رسالت، اصول و منشور ذیل دانسته و به آن پایبند باشم.

رعایت قوانین و مقررات
با این باور که انجام وظایف شغلی و فعالیت های سازمانی و تحقق اهداف عالیه شرکت در گرو رعایت قوانین است، خود را متعهد و ملزم به رعایت قوانین و مقررات و اجرای آنها می دانیم.
خط مشی اخلاقی شرکت در قبال کارکنان
الف) ارتقاء سطح دانش و توانمندی های همکاران
ب) فرصت ارتقاء شغلی
ج) تأمین تجهیزات و لوازم مورد نیاز
د) دریافت به موقع حقوق و مزایا
ه) نظام عادلانه پاداش و تنبیه
و) تلاش در جهت بهبود ارتباطات انسانی و سازمانی
ز) شایسته سالاری از جمله مواردی است که شرکت در قبال کارکنان خود را مسئول می داند.
حفاظت از دارائی های شرکت
سوء استفاده کارکنان و یا اشخاص ثالث از دارائی های مشهود و یا نامشهود شرکت ممنوع بوده و شرکت تمهیدات لازم را جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده فراهم خواهد نمود.
وظیفه کارکنان و شرکت در قبال یکدیگر و سایر مشتریان
الف - وظیفه شناسی ، وقت شناسی ، آراستگی ظاهر ، حذف تشریفات زائد.
ب - رعایت اصول ، امانتداری ، رازداری ، صداقت و حفظ اطلاعات مربوط به شرکت.
ج - تلاش برای ارتقای مستمر سطح اعتماد و اطمینان مدیریت.
د - تلاش برای ارتقای دقت ، صحت و کیفیت و سرعت ارائه خدمات به مشتریان.
ه – توجیه کامل طرفهای تجاری شرکت و ایجاد روابط شفاف کاری با آنها
و- احترام حریم خصوصی طرفهای تجاری، همکاران و رقبا
ز- رعایت منزلت و حقوق انسانی و شهروندی
ی- صداقت و درستی در تبادل اطلاعات
ط- رفتار منصفانه با مشتریان شرکت
ح- احترام به فرهنگ،آداب و سنن و اعتقادات همکار
ن- وظیفه همه پرسنل چراغ قرمز است که به حرف مشتری با دقت گوش داده و پیشنهاد خود را مختصر و مفید به سمع مشتری برسانند.
چ-کیفیت ارائه خدمات و قیمت واقعی مهمترین رکن در کانون آگهی و تبلیغات چراغ قرمز می باشد.
الزامات و انتظارات
اهداف این منشور اخلاقی تنها در صورت تحقق تمام موارد فوق الذکر حاصل خواهد شد. مسئولیت شخصی هریک از کارمندان، تعهد به این منشور اخلاقی است.
تمام کارمندان باید تشویق شوند که هرگاه متوجه شوند که کار خلافی در حال انجام است آنرا گزارش نمایند. این کار کمک خواهد کرد که از مسایل کوچک که به مسایل بزرگ منجر می شود جلوگیری بعمل آید.
همه مدیران مراقب انطباق رفتار کارکنان با این منشور می باشند
ضمانت اجرا
عدم اجرای منشور فوق می تواند کارمند یا همکارانشان را در معرض مجازات های قانونی و مقرراتی قرار دهد.
تنبیهات انضباطی توسط مدیریت در خصوص عدم رفتار مناسب ممکن است منجر به تذکر، توبیخ، جریمه و قطع رابطه همکاری (مطابق آئین نامه انضباطی) گردد.
بانک ملی به شماره حساب۰۳۰۱۸۲۵۲۴۲۰۰۷ نزد شعبه مدرس بیرجند به نام سعید کسرائی نیا
بانک ملت به شماره حساب۵۲۵۳۰۷۲۶۶۹ نزد شعبه مدرس بیرجند به نام سعید کسرائی نیا
بانک تجارت به شماره حساب۸۲۳۰۵۶۴۹۹۰ نزد شعبه مدرس بیرجند به نام سعید کسرائی نیا