خدمات کانون آگهی و تبلیغات چراغ قرمز

معرفی:
بازاریابی بخشی از فلسفه مدیریت است که باید براساس آن، نیازها و خواسته های مشتری شناخته و شرایط برای رضایت‌مندی آنان فراهم شود . رضایت‌مندی مشتری هنگامی محقق می شود که ارزش واقعی کالا یا خدمات، برابر یا بیشتر از ارزش مورد انتظار مشتری باشد. بازاریابی کارآمد با پژوهش آغاز می شود. پژوهش در یک بازار به آشکارشدن بخش هایی می انجامد که از گروه های مشتریان با نیازهای متفاوت شکل گرفته اند. شرکت باید تنها بخش هایی را هدف گذاری کند که در آن‌ها توان فعالیت را در بهترین و بالاترین سطح خدمت دارد و در هر یک از بازارهای هدف، باید پیشنهادهای خود را به گونه ای تنظیم و عرضه کند که مشتری تفاوت آن را با پیشنهاد دیگران به روشنی تشخیص دهد و به این ترتیب خوب جا بیفتد. بخش بندی بازار، برگزیدن بازار هدف و جا انداختن پیشنهادها نمایانگر وجود اندیشه بازاریابی راهبردی در سازمان فروش است. کانون چراغ قرمز در راستای این فلسفه از بدو تأسیس ، با حضور پرسنلی جوان و دارای انگیزه کاری توانست در عرصه توسعه کسب و کار مشتریان و همکاران خود نقش به سزایی در پیشبرد اهداف مجموعه ایفا نماید.
نیروهای فعال در این واحد که با عنوان گروه بازاریابی مهر خاوران فعالیت می نمایند طی دوره های گذشته ضمن گذراندن آموزشهای حرفه ای درون سازمانی در حوزه های مختلف بازاریابی، بازارسازی، بازار گردانی، تبلیغات، روانشناسی تبلیغات و مباحث مرتبط با فروش همواره سعی بر آن دارند تا با بروز رسانی اطلاعات خود گام موثری در ارایه خدمات مشاوره ای به مشتریان بردارند.
خدمات:
خدمات ارایه شده توسط واحد فروش خدمات چراغ قرمز (گروه بازاریابی مهر خاوران)
این واحد با همکاری سایر بخش ها و بهره مندی از دانش روز و مهارتهای عملی و کاربردی کسب و کار طی ۷ گام به مشتریان ارایه خدمت می نماید.
گام اول : مشاوره، برنامه ریزی و تعیین استراتژی تبلیغاتی - در این مرحله با برگزاری جلسات متعدد تلاش می شود ضمن ارزیابی مجموعه به لحاظ درون سازمانی و برون سازمانی و همچنین آسیب شناسی تبلیغات گذشته و حال مشتری نسبت به ترسیم استراتژی و جایگاه یابی تبلیغاتی، بازاریابی و فروش واحدها اقدام مقتضی صورت پذیرد.
گام دوم : اولویت بندی اهداف- این گام یکی از مراحل مهم در ترسیم و طراحی کمپین تبلیغاتی مشتریان می باشد در این مرحله با بحث های کارشناسی متعدد با بخش های مختلف روابط عمومـــی، بازاریابی و فروش واحــدها به تعیین و اولویت بندی اهــداف می پردازیم.
گام سوم : شناسایی مخاطبان - متناسب با اهداف، مخاطبان تعیین و دسته بندی می شوند. بدیهی است دقت نظر در این مرحله می تواند در بهینه سازی بودجه بسیار تاثیرگذار باشد.
گام چهارم : شناخت عادات رسانه ای - رسانه ها به لحاظ اثربخشی بر مخاطبان گوناگون، یکسان عمل نمی کنند. مخاطبان گوناگون عادات رسانه ای متفاوتی داشته و رسانه ها نیز از اثربخشی یکسانی برخوردار نیستند، بنابراین شناخت دقیق از عادات رسانه ای مخاطبان هدف و همچنین میزان اثربخشی رسانه ها می تواند در بازده حداکثری تبلیغات مفید واقع شود.
گام پنجم: دسته بندی رسانه ها- در این مرحله با عنایت به سایر مراحل اقدام به تعیین و دسته بندی رسانه ها در حوزه های گوناگون و متناسب با اهداف مخاطبان و عادات رسانه ای انان می شود.
گام ششم: تخمین و بهینه سازی بودجه : براساس موارد اشاره شده در گامهای پیش از این و متناسب با شرایط و وضعیت اقتصادی حاکم و مبتنی بر اصول علمی اقدام به تعیین بودجه تبلیغاتی می شود.
گام هفتم: طراحی، نظارت واجرای کمپین تبلیغاتی : با در نظر گرفتن موارد فوق کمپین تبلیغاتی مجموعه مورد نظر طراحی می شود. پس از طراحی کمپین براساس نوع رسانه، پیام های تبلیغاتی مناسب اماده گردیده و به منظور چاپ، اکران و یا پخش، به رسانه مربوطه ارسال می گردد و تا اخرین مراحل نظارت های لازم اعم از پیگیری و تنظیم زمان پخش تیزر، چاپ و درج اگهی در روزنامه ها و مجلات، طراحی و اکران بیلبوردها و سایر مباحث کیفی و کمی صورت می پذیرد.
جذب سرمایه گذار و مشارکت مالی بخش خصوصی در برنامه های فرهنگی، مذهبی، ورزشی و هنری از جمله وظایف و مأموریت های ذاتی چراغ قرمز می باشد. حمایت از جوانان خلاق و خوش ذوق استان جهت اجرای فعالیت های فرهنگی، ورزشی و هنری در واحد اسپانسرشیپ تحقق می یابد. واحد اسپانسر شیپ چراغ قرمز با شناسایی اسپانسر و معرفی آن ها به متقاضیان این عرصه راه افزایش فعالیت های فرهنگی را هموار می کند. چراغ قرمز ضمن تعریف جایگاه و محل تبلیغاتی با استفاده از کارشناسان خود عمل قیمت گذاری را انجام و مراحل جذب اسپانسر را آغاز می کند.
انواع اسپانسر شیپ:
تبلیغات بر روی پیراهن، شرت، گرمکن و ساک تیم های ورزشی
جانمایی برند و لوگو شرکت ها بر روی تراکت و بنر های تبلیغاتی سطح شهر
جانمایی استند های تبلیغاتی در محل سالن و راهروهای همایش ها و جشنواره ها
جانمایی لوگو در فیلم ها و سریال های تولیدی
تهیه و پخش تیزر اسپانسر در همایش ها و فعالیت های هنری
فراهم نمودن سخنرانی و معرفی محصول توسط اسپانسر در همایش ها و برنامه ها
برپایی نمایشگاه اختصاصی در کنار سالن همایش و یا مسابقات ورزشی
کانون آگهی و تبلیغات چراغ قرمز یک آژانس تبلیغاتی فول سرویس، با امکان ارائه مشاوره های علمی، هدفمند و اثربخش است.
بنابر این در گام اول ارتباط با مشتری، مشاوران مجرب و با تجربه کانون، تمام تلاش خود را صرف کشف نیازهای تبلیغاتی مشتری و پیدا کردن مناسب ترین راه حل عملیاتی متناسب با حوزه فعالیتی او می‌نمایند تا از این طریق هم ارائه خدمات به بهترین و مؤثرترین نحو ممکن انجام شود و هم هدف غایی که همانا رضایتمندی مشتری است محقق گردد.
برای دستیابی به این مهم، از ابزار قدرتمند تحقیقات بازار استفاده می‌شود. تحقیقات بازار، شرکت را از وضعیت رقبا، روندهای آتی بازار و رفتار مصرف‌کننده آگاه نموده و تصمیم‌گیری درست و اثربخش را مقدور می‌سازد.
واحد تحقیقات بازار کانون با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و آموزش دیده، توانایی انجام تحقیقات کمی و کیفی به صورت گسترده در سراسر استان را دارا بوده و نتایج حاصل را در قالب گزارش‌های تفضیلی و تحلیلی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
برخـی از خدمات عبارتنـد از:
  1. مشاوره در خصوص تبلیغات فعلی و پیشین
  2. مشاوره انتخاب استراتژی های تبلیغاتی
  3. بررسی وضعیت تبلیغاتی شرکت و مقایسه آن با رقبای اصلی
  4. بررسی، تعیین و تخمین بودجه های تبلیغاتی
تحقیقات بازاریابی جهت:
  1. آسیب‌شناسی محصولات و خدمات شرکت و شناسایی فرصت‌های ارتقاء کیفیت
  2. تحلیل و آسیب‌شناسی شبکه توزیع و شناسایی فرصت‌های افزایش دسترسی مشتری به محصول
  3. کشف قیمت و تنظیم استراتژی قیمت‌گذاری
  4. ارزیابی اثربخشی فعالیت‌های ارتباطی شرکت و ارائه راهکارهای بهبود کیفیت و اثربخشی تبلیغات
  5. تنظیم استراتژی بازاریابی (تحلیل بازار، بخش‌بندی، انتخاب بازار هدف، جایگاه‌یابی(
  6. ممیزی برند و توسعه برند
  7. سنجش رضایت و وفاداری مصرف‌کننده
  8. تحلیل رفتار مصرف‌کننده
  9. پایش رقبا
  10. ارزیابی پیش آزمون محصولات جدید
  11. تحقیقات در حوزه تبلیغات و بازاریابی در محیط وب
  12. بررسی روندهای عمومی بازار
  13. ارائه راهکارهای بهبود استراتژی‌های تبلیغات و روابط عمومی مشتری
هزینه به ازای هر ساعت ۱۵۰۰۰ تومان می باشد
مشاوره اولیه: ۳ ساعت در هفته
مشاوره مستمر: ۱ ساعت در هر فصل
کانون آگهی و تبلیغات چراغ قرمز افتخار دارد با بهره وری از کادر حرفه ای، پر تلاش و تحصیلکرده خود همایش، جشنواره و یا گردهمایی آتی شما را به بهترین شکل ممکن مدیریت و برگزار کند. در زیر تعدادی از خدمات قابل ارائه توسط این کانون را ملاحظه فرمایید.
  1. تشکیل دبیرخانه برای انجام کلیه امور اجرائی و اداری همایش و تامین کارکنان لازم
  2. فیلمبرداری با چند دوربین به همراه مونتاژ و ارائه سی دی سخنرانی ها بعد از همایش
  3. عکاسی دیجیتال به همراه یک آلبوم یادبود
  4. گل آرائی
  5. تهیه تیزر تبلیغاتی جهت پخش در محل مراسم با صداگذاری توسط گویندگان مطرح استانی
  6. تهیه و نصب پلات، استند، بنر و پوسترهای مربوط به گردهمائی
  7. طراحی ، سازماندهی و اجرای غرفه های نمایشگاهی
  8. معرفی مجری، قاری و سخنران ویژه برای برنامه
  9. طراحی، چاپ و ارسال دعوتنامه برای مدعوین
  10. دعوت از گروه های موسیقی سنتی یا پاپ متناسب با همایش در صورت نیاز
  11. تهیه هدایای یادبود تبلیغاتی جهت ارائه به میهمانان
  12. تامین پرسنل اجرائی در محل سمینار
  13. تهیه و سرو غذا با منوهای متنوع یا تک غذا و اقلام مربوط به پذیرائی های صبح و عصر
  14. تامین سالن با توجه به تعداد شرکت کنندگان همراه با تخفیف های ویژه برای مشتریان
  15. تامین مترجمین حرفه ای همزمان در صورت حضور مدعوین خارجی به زبانهای مختلف
  16. تامین سیستم حرفه ای ترجمه همزمان
  17. تامین بی سیم جهت امور هماهنگی در محل گردهمائی
  18. ایجاد ستاد خبری و تامین پوشش خبری همایش
  19. تأمین اطلاع رسانی های لازم (آگهی های مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی و بهره گیری از فضای مجازی و تبلیغات شهری)
  20. تأمین سرویس های رفت و آمد میهمانان خارجی از فرودگاه و نیز در طول کنفرانس
  21. طراحی و پشتیبانی وب سایت همایش
  22. تهیه بسته فرهنگی شامل کیف، فولدر، CD ، سربرگ، خودکار و...
  23. طراحی و نشر مجموعه مقالات و چکیده مقالات به صورت مکتوب و دیجیتال
  24. تهیه کتابچه روند اجرایی همایش
  25. طراحی و اجرای لوح تقدیر و تندیس همایش
  26. طراحی و چاپ گواهی های همایش
  27. تهیه ی کارت های ویژه ی همایش
  28. طراحی و چاپ خبرنامه همایش یا سمینار (افتتاحیه و اختتامیه)
  29. طراحی و اجرای نظر سنجی از حاضرین در همایش
  30. خدمات اسپانسرشیپ
یکی از واحدهای خدماتی کانون چراغ قرمز تهیه، نصب و یا تعویض تابلوهای واحد های تجاری، دولتی و اصناف می باشد. در این واحد مراحل طراحی، چاپ، ساخت سازه و نصب توسط کارشناسان و متخصصین چراغ قرمز با کیفیتی متفاوت انجام می شود. اعتقاد ما بر این است استفاده از تابلو و ورودی زیبا در انتخاب مشتری تأثیر بالایی دارد.

تک قاب:

ردیف عنوان محصول واحد اندازه گیری قیمت (ریال )
۱ تابلو فلکس تک قاب(درجه یک) ۱ مترمربع ۷۵۰٫۰۰۰
۲ تابلو فلکس تک قاب ( درجه دو) ۱ مترمربع ۶۵۰٫۰۰۰
۳ تابلو بنر تک قاب ( درجه دو) ۱ مترمربع ۴۵۰٫۰۰۰
۴ تابلو بنر تک قاب(درجه یک) ۱ مترمربع ۵۰۰٫۰۰۰
چلینیوم:
ردیف عنوان محصول واحد اندازه گیری قیمت (ریال )
۱ چلینیوم دور حروف( درجه دو ) ۱ مترمربع ۹۵۰٫۰۰۰
۲ چلینیوم (درجه یک) دور حروف ۱٫۰۵۰٫۰۰۰
۳ نما آلمینیوم دور حروف ۱٫۰۵۰٫۰۰۰ تا ۱٫۲۰۰٫۰۰۰
۴ ترکیب جلینیوم با فلکس دور حروف
نئون و LED:
ردیف عنوان محصول واحد اندازه گیری قیمت (ریال )
۱ نئون ( قرمز) دور حروف ۲۱۰٫۰۰۰
۲ نئون ( پودری) دور حروف ۲۲۵٫۰۰۰
۳ تک رنگ روان LED ۱ مترمربع ۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰ تا ۱۸٫۰۰۰٫۰۰۰
۴ روان سه رنگ LED ۱ مترمربع ۲۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تا ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۵ روان هفت رنگ ( کارچین ) LED ۱ مترمربع ۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰ به بالا
۶ دور حروف LED ۱ مترمربع ۳۵۰٫۰۰۰ تا ۴۵۰٫۰۰۰
تعویض تابلو:
ردیف عنوان محصول واحد اندازه گیری قیمت (ریال )
۱ تعویض با چاپ پایین آوردن ۱ مترمربع ۸۰٫۰۰۰ تا ۱۰۰٫۰۰۰
۲ تعویض چاپ بالا رو کار ۱ مترمربع ۱۲۰٫۰۰۰
۳ چاپ بنر ۱ مترمربع ۸۰٫۰۰۰
۴ چاپ فلکس ۱ مترمربع ۲۵۰٫۰۰۰
** هزینه جرثقیل – پروفیل – داربست – حمل و نقل به عهده مشتری می باشد .