تبلیغات محیطی

سنگ فرش هر خیابان از طلاست!

زیبایی بصری و رسایی مفهومی تبلیغات محیطی می تواند ضمن ایجاد مناظر چشم نواز در شهرها، تصویر مناسبی از برند را در ذهن مخاطبان حکاکی نماید. تبلیغات محیطی (بیلبورد) امروزه با توجه به اشتیاق مردم به شهرنشینی و گستردگی معابر، امکان ویژه ای برای تدوین استراتژی های ارتباطی در حوزه بیلبورد، استند، ماکت، تبلیغات حجمی و … به دست آمده و با توجه به ویژگی های این نوع تبلیغ در راستای معرفی و ارتقای برند از طریق دستیابی به رسانه های خلاق با گروه های مخاطب طبقات اجتماعی، جذابیت خاصی را در صنعت تبلیغات ایجاد کرده است. تصور شهر مدرن بدون معابر و بزرگراه هایی که در جای جای آن، پیام های بازرگانی و تبلیغاتی خودنمایی می کنند دشوار است. تولید کنندگان کالا و خدمات با استفاده از انواع بیلبوردها و استندها، ضمن زیباسازی و ایجاد تنوع بصری در محیط شهری، با مخاطبان خود سخن می گویند و پیام های خود را در ناخودآگاه آنان ثبت می نمایند. کانون چراغ قرمز با در اختیار داشتن فضاهای تبلیغات محیطی گسترده در نقاط استراتژیک شهر امکان معرفی محصولات و خدمات را به شکلی گسترده دارا است. برخی از خدمات این واحد عبارتند از : بیلبوردهای شهری فضاهای تبلیغاتی فرودگاه فضاهای تبلیغاتی سینما فضاهای تبلیغاتی نمایشگاه نمایشگرهای شهری تبلیغات محیطی تابلوهای سر درب و سایبان فروشگاه های عرضه کالا